Wanneer u de pensioenaangifte bij het Pensioenfonds indient, dan wordt dit verwerkt door de pensioenuitvoerder Capgemini Pensioen Services. U ontvangt dan van hen een foutmelding met een code over de aangifte bij het Pensioenfonds. De meest voorkomende foutmeldingen van Capgemini met een toelichting hoe u deze kunt oplossen staan op de website van het pensioenfonds Detailhandel, maar gelden ook voor evt. andere fondsen.
Corrigeer ook bij goedkeuring een melding van Capgemini in uw administratie. Deze meldingen zult u namelijk in de toekomst blijven ontvangen wanneer u de oorzaak niet aanpast. Wanneer u een aangifte wilt corrigeren, corrigeer dan eerst de gegevens bij Werknemer of Fondsinformatie, corrigeer dan de boeking en dien daarna pas de aangifte opnieuw in. LogiSal maakt de nieuwe aangifte niet op basis van aangepaste gegevens bij Werknemer of Fondsinformatie maar op basis van boekingen.
Zie ook ons kennisbankartikel: Capgemini voor algemene informatie en Instellingen Capgemini. Hieronder treft u foutmeldingen die wij vaker ontvangen met de oplossing: