Met een Multi-User licentie in LogiSal kun je tot 10 gebruikers aanmaken. Volg onderstaande stappen om gebruikers toe te voegen en hun rechten in te stellen.
Stap 1: Inloggen als Supervisor
Log in met het Supervisor-account. De inloggegevens ontvang je per e-mail, samen met de licentiesleutel. Heb je de licentiesleutel nog niet ingevoerd? Ga dan naar Instellingen > Licentiesleutel LogiSal om deze in te voeren.
Stap 2: Gebruikers beheren
Ga naar Bestand > Openen > Gebruikers (Users) om het gebruikersbeheer te openen. Klik op “Nieuw” om een nieuwe gebruiker toe te voegen. Elke gebruikersnaam moet uit drie tekens bestaan.
Stap 3: Gebruikersgegevens invullen
Vul de contactgegevens in. Deze gegevens worden gebruikt in de loonaangifte. Je kunt deze tijdens het aanmaken van de aangifte nog aanpassen.
Stap 4: Rechten per module toewijzen
Aan de linkerzijde zie je een overzicht van modules. Vink de modules aan waarvoor de gebruiker toegang moet hebben. Je kunt ook in één keer alle rechten toewijzen door rechtsboven de optie “Alle rechten” te kiezen”.
Stap 5: Toegang tot administraties instellen
Bepaal of de gebruiker toegang heeft tot alle administraties of alleen specifieke administraties. Dit stel je in onder “Toegang”.
Stap 6: Gebruikers kopiëren naar het nieuwe jaar
Wil je de gebruiker(s) meenemen naar het nieuwe jaar? Dat kan eenvoudig door een jaarovergang te draaien. Meer informatie hierover vindt je in het artikel Jaarovergang.