Menu

Foutmelding: Sleutelpaar bestaat niet

Volledige foutmelding:

Foutmelding: Het Sleutelpaar bestaat niet.

Oplossing

Het sleutelpaar wordt gezocht in het PKI certificaat. Wanneer dit sleutelpaar niet gevonden kan worden, dan dien je het PKI-certificaat opnieuw te installeren. Zie kennisbankartikel: PKI Certificaat installeren (LogiPoort).
Als dat is gedaan, kun je het PKI certificaat opnieuw aanwijzen in LogiPoort via Opties > Instellingen > Instellingen Digipoort > Onderwerp PKI-certificaat.

Ook kunt u controleren of u met de laatste versie van LogiPoort werkt. Check hiervoor in LogiPoort via Info > Versie en informatie wat uw huidige versie is en klik daar op de knop ‘Update’. Wanneer het is bijgewerkt, dan krijgt u de melding: “U werkt met de laatste versie van LogiPoort”.

 

Melding voor nieuwe update

U kunt een melding krijgen wanneer er een update beschikbaar is.
Controleer bij Opties > Instellingen, of er een vinkje staat bij Check voor update bij start. Als dat vinkje aan staat krijgt u bij het opstarten van LogiPoort een melding wanneer er een update beschikbaar is.

In LogiPoort is de url van Capgemini veranderd. Zie hiervoor kennisbank LogiPoort: Updaten (LogiPoort)