Het probleem is dat de foutmelding heel algemeen is en niet duidelijk laat zien wat er aan de hand is.
De volgende punten kunnen voor de oplossing zorgen:
Dit was een bug in één van de eerdere versies van LogiPoort. Indien er koppelingen staan met alleen een loonheffingennummer en een wachtwoord dan is het onjuist. Verwijderen kan via Bestand > Beheer TKP koppelingen > Selecteer de koppeling > Verwijder Lhnummer.
De gegevens om in te zenden vind je in het portaal van TKP na het activeren van de de UPA voor het betreffende loonheffingennummer.
De activatiecode dient als wachtwoord gevuld te worden bij Opties > Instellingen > Instellingen TKP > tab UPA formaat. De activatiecode bestaat uit woorden met verbindingsstreepjes en cijfers bijv. Woord-Woord-Woord123 en is anders dan de normale inlog voor het portaal.
Het account waarmee wordt ingezonden is niet gemachtigd om aan te leveren voor het betreffende loonheffingennummer. Machtigingen kunt u in het portaal controleren. Als u niet gemachtigd bent, dan staat het loonheffingennummer niet bij ‘Mijn klanten’.
Het onjuiste softwarepakket is aangeven in het portaal. Wanneer je gebruik maakt van LogiPoort kun je aangeven gebruik te maken van LogiSal (LogiPoort) of LogiPoort en niet voor LogiSal (LIS).