Menu

Foutmelding TKP UPA: De aangifte is niet goed verwerkt

In het logfile komt de melding: De aangifte is niet goed verwerkt

Het probleem is dat de foutmelding heel algemeen is en niet duidelijk laat zien wat er aan de hand is.

De volgende punten kunnen voor de oplossing zorgen:

  1. Onterechte TKP koppelingen. Dit was een bug in één van de eerdere versies van LogiPoort. Indien er koppelingen staan met alleen een loonheffingennummer en een wachtwoord dan is het onjuist. Verwijderen kan via Bestand > Beheer TKP koppelingen > Selecteer de koppeling > Verwijder Lhnummer.
  2. Het leveranciers id en de gebruikersnaam zijn hetzelfde. Dit kun je vinden in het portaal van TKP na het activeren van de de UPA voor het betreffende loonheffingennummer.
  3. De activatiecode dient als wachtwoord gevuld te worden bij Opties > Instellingen > Instellingen TKP > tab UPA formaat. De activatiecode bestaat uit woorden met verbindingstreepjes en cijfers bijv. Woord-Woord-Woord123 en is anders dan de normale inlog voor het portaal.
  4. Het account waarmee wordt ingezonden is niet gemachtigd om aan te leveren voor het betreffende loonheffingennummer.
  5. Het onjuiste softwarepakket is aangeven in het portaal. Wanneer je gebruik maakt van LogiPoort kun je aangeven gebruik te maken van LogiSal (LogiPoort) of LogiPoort en niet voor LogiSal (LIS).

 

De gegevens van punt 2 t/m 5 zijn zichtbaar in het portaal van TKP (pensioenfondsdetailhandel.nl).
Krijgt u een afkeuring van de UPA? Zie ook: UPA Foutmeldingen