Menu

Onze kennisbank biedt directe oplossingen, stapsgewijze handleidingen en antwoorden op veelgestelde vragen.

Kopie naar de helpdesk sturen

Er zijn twee mogelijkheden om een kopie van de administratie te maken en naar ons toe te sturen.

Optie 1

1. Kies in LogiSal voor de module Werkgever.
2. Open de werkgever die het betreft.
3. Selecteer Zip > Helpdesk (rechts onderin). Deze Zip is versleuteld met een wachtwoord.
4. Zet het zip-bestand op de gewenste locatie (bureaublad of een andere map).
5. Ga naar uw e-mail programma of webmail.
6. Maak een e-mail naar helpdesk@logisal.
7. Voeg de gemaakte zip toe in de bijlage van de e-mail.

Optie 2

1. Kies in LogiSal voor menu > Beheer > Kopiëren (en terug).
2. Selecteer de gewenste administratie.
3. Klik op Zip Helpdesk. Deze Zip is versleuteld met een wachtwoord.
4. Zet het zip-bestand op de gewenste locatie (bureaublad of een andere map).
5. Ga naar uw e-mail programma of webmail.
6. Maak een e-mail naar helpdesk@logisal.
7. Voeg de gemaakte zip toe in de bijlage van de e-mail.

Vergeet niet om onderstaande te vermelden in uw e-mail:

1. Een omschrijving van het probleem
2. Wanneer of waar doet het zich voor
3. Het werknemersnummer
4. Welke periode het betreft

 

 

gerelateerde artikelen